perjantai 5. lokakuuta 2012

kukaan ei kuule, huuda vaan

No hehehehheh meillä oli tänää lveen tunti ja jakso vaihtu ! Iso kiitos kolmelle 9.45 aamulle ja perjantaille 9.45-12.15. Nojoo mut asiasta banaaniin olin tänään mamman kaa keskustassa kattelemassa takkia mutta eipä mitöääää kivaa löytyny mut sit Eppu, Juha, Kemma, Niko, Markus ja Tommi tuli keskustaan nii niitten kaa sit hengailtii. Äsken mamma haki mut keskustasta ja käytiin mummolla mutka. Lupasin mennä keskiviikkona Joonan kaa kahville sinne :---D Ihana mummo lupas tarjota munkit ! Hmm ainiin sitä täydellistä takkii ei vaan tunnu löytyvän..... Halpa ja hieno ei selvästikkään kuulu samaan lauseeseen... Ainoo ihan kiva melkeen pidettävä takki oli Onewayssä ja se oli vaan 69,99e mut ei sekään huutanu mulle et "OSTA MUT !" No pittäää vaan jatkaa ettimistä ! Ainiin näin Ella-Riinaki ja Alvaria tänään. ...ja Samppaa ketä mun ei ehkä ois tarvinu nähä. Onewayssä oli tänään joku Superscar tai joku sellane esiintymässä, eipä ollu mikään kauheen kummonen, kaikki ne näytti joltai wnb Adam Lamberteilta tai joltain vastaavilta, aika lame oli vaan.
Kaikki mut kattojat oli jotai 12vuotiaita pikkuihkudaalissuja joitten mielest oli vitun hienoo nähä julkkiksii, tai niitten kavereita, jotka on tullut säälistä kattoon. Ja kotimatkalla käytiin mamman kaa kaupassa ostaa mulle ja Alinalle iltamässyy, koska se mussukka tulee viettään tyttöjeniltaa kohta. No mutta eipä mulla muuta hejdå ! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti