tiistai 4. joulukuuta 2012

Minä - postaus

Mut haastettiin tekemään Minä-postaus eli mun pitää kertoa 20 asiaa itsestäni. Tää on aika hankalaa loppujeen lopuksi, koska pitää miettiä hyviä ja huonoja puolia. Tää oli aika valaisevaa koska tajusin et eeei saatana maailma ei pyöri vaan mun navan ympärillä, vaan aika vitun monen muunkin.

1. Koko nimi on Mira Jenny Julia Holappa.

2. Olen 160,7cm pitkä.

3. Rakastan valokuvausta, mutta teen sitä aivan liian vähän.

4. Tupakoin..... Se lähti jo joskus 7lk, ja olen yrittänyt toivottomasti päästä eroon siitä.

5. Seurustelen. Olen seurustellut Joona Nevanperän kanssa 11kk ja 4 päivää ja 2 tuntia :-----)

6. Olen harrastanut cheerleadingi / cheerdanceä tuhat vuotta, mutta pidin nyt melkeen vuoden tauon mutta joulun jälkeen aion palata NL_Junior Danceen.

7. Parhaat ystäviäni ovat Alina, Riina, Emma ja Markus.

8. En voi olla päivääkään ilman musiikkia.

9. Tuhlaan aivan liikaa rahaa.

10. Kiroilen ihan älyttömästi.

11. Minulla on kilpikonna, Speedy. Speedy on nyt 6-vuotias baabi. Voisin laittaa siitäki tänne kuvia.

12. Häpeän aika paljon itseäni, koska minulla on vittumainen epämääräinen rako hampaitten välissä, ja minulla on helvetin ärsyttävä pömppis. JA NÄPPY NAAMA

13. Olen ollut ihme Japani KAWAII kunnon wnb ernupaska joskus 5lk !!111 Ja sillo An Cafe oli kovaa kamaa

14. Kuuntelen kuulemma vieläkin kummalista musiikkia.

15. Puoli Oulua puhuu musta paskaa.

16. Olen tehnyt nääääääääääääääääin paljon virheitä elämässäni.

17. Minulla on maailman rennoimman porukat.

18. Tykkään syödä ja nukkua, koska ruoka on hyvää ja syöminen on kivaa, ja on ihanaa olla tekemättä mitään ja sitten levätä.

19. Puhelimeni on elämäni. Ilman sitä pyörisin vaan ympäri mun huonessa housut kintuissa ja huutaisin halleluujaa.

20. Olen aika positiivinen välillä (---:

                          Ja tää kuvaa mua sillo ku vituttaa ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((:


1 kommentti: