tiistai 27. marraskuuta 2012








Joo tosiaan anteeeks mutta jouduin poistamaan mun kaikki siis jokaikisen aiemman kuvan koska joku kapasiteetti täytty. Joten kaikki ne joku 104 postausta ovat nyt kuvattomia. Ja anteeksi kun ei ole aikaaa kirjottaa mutta olin viikolopun perheen ja mummon jaa Vuokatissa nii ei oikeen siellä netti toiminut :----D

Lauantaina mullon tuparit mun uuden huoneen kunniaksi ja perjantaina 11kk Joonan kaa. <3 Ostin sille ehkä maailman parhaan joululahjan mutta en voi kertoo koska jos se sattuu lukemaaan tätä blogia :---D

Ja tosiaan värjäsin äsken hiukset, ne on nyt nätin melkeen mustat, iha hirveet. Ja tosi kiva ku tilasin vaaleemmat pidennykset mitä mun pää, mutta sitten värjätään uudestaan.

                                     Mutta meen syömään mun joulukalenterit. hehe heippa (---:

1 kommentti:

  1. Mulla on just kysymyspostauss, kävisitkö säkin kysymässä jotain .. ? ;d ja kiva blogi :)

    http://thisismylifejennaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista