sunnuntai 27. tammikuuta 2013

♥ Rakastan sua






Muistatko kun kirjotin sinusta sen ensimmäisen kerran tänne ? Siitä on vuosi ja 26 päivää. Olemme seurustelleet jo tosi pitkään, ja toivon että haluat viettää minun kanssani koko loppuelämäsi koska olet minulle kaikki. Voisin hakea sinulle tähdet ja kuun taivaalta jos haluaisit. Tekisin mitä vain takiasi. Lopettaisin vaikka sen tupakan polton tai leikkaisin hiukseni pois. Kuhan lupaat aina rakastaa minua. Tiedän että teen asioita väärin tai sanon vähän vääriä asioita, mutta se ei tarkoita ettenkö rakastaisi sinua enemmän kun mitään tai ketään muuta. Tiedän että olet minulle vihainen, mutta toivon että luet tämän. Olet minulle kaikki. Olet ihana, kiltti, huomaavainen, rakastava, komea ja kaikkea hyvää. Muistan sen hetken ku nähtiin ekaa kertaa, juteltiin ekaa kertaa, kun jalkasi kosketti jalkaani ekaa kertaa, kun halasit minua ekaa kertaa, kun suutelit minua ekaa kertaa, ja kun sanoit ekaa kertaa et rakastan minua. Olet jotain sanoin kuvaamatonta, joka juo aina mun limut ja meijän jääkaapin mehut. Olet se jonka annan polttaa tupakkejani ja koskea rahoihini. Luotan sinuun enemmän kun luotan itteeni. Haluan viettää sun kanssa koko mun loppuelämäni. Haluun mennä sun kaa kihloihin ja naimisiin. Haluan asua sinun kanssasi. Haluan matkustaa kanssani maailman ääriin, olla siellä rauhassa kahdestaan. Niin että kukaan ei pääse häiritsemään. Haluan kuiskata korvaasi rakkauteni. Ja ennen kaikkea haluan huutaa koko maailmalle että Rakastan sinua Joona Aleksi Nevanperä. Toivon et oot kunnossa siellä missä ikinä ootkaan.

                Olet kaikkeni, olet maailmani. Joona Aleksi Nevanperä rakastan sua. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti