sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Elämäni ihmiset


Sohvi Katriina Holappa 24.10.2006

Tässä näette ylisöpön pikkusiskoni ! Hän on minulle hyvinhyvin tärkeä vaikka välillä tai aika usein mulla räjähtääki Sohvin kaa pää. Sohvi näyttää ihan minulta, vaikka mun mielestä apinan-kirahvi ja koalan sekotukselta. Sohvi tykkää kuunnella Robinia ! Robin on kuulemma tosi söpö ja Sohvin tuleva aviomies. Sohvin kaa me yleensä tapellaan, piirretään, leikitään piilosta tai syödään. Sinä vitun apina olet minulle hyvin rakas. Rakastan sinua apina ! ♥


Joona Aleksi Nevanperä 16.2.1998

Rakas, olet minulle tehty. Olet maailman komein, ihanin, kiltein, positiivisin, maailman oudoimman musiikkimaun omistaja ! Pidän sinusta toosi paljon. Sen 10kk aikana mitä olemme seurustelleet olen oppinut tuntemaan sinut tosi hyvin, ooppinut kuuntelemaan Marilyn Mansonia, olemaan pelkäämättä koiria. Rakastuin sinuun ku ekan kerran halasit minua, sen jälkeen en olekkaan halunnut päästää irti.
Rakastan sua ihan hirveän paljon ! ♥


Alina Emmi Maaria Kuosmanen 03.12.1998

Me kaksi ollaan kyllä koettu sitä sun tätä yhdessä, ja se aika on minulle korvaamatonta ! Olemme yhdessä ehkä maailman tyhmin kaksikko, mikä tarkoittaa sitä että meillä on aina hauskaa ! Vaikka me oltas vankilassa ilman vaatteita ja ruokaa niin hauskaa ois siihe asti et kuihduttas. Monesti oon miettiny päässäni et revinkö sun pään vai revinkö sen ja kiljun. Osaat olla niin vittumainen ettet arvaakkaan, mutta silti olet minun paraskaverini siihe asti että kummatki ollaan haudassa ! Lupaan nauraa ku jäät auton alle tai ku tiput katolta tai jotai. Rakastan sua vitusti liikaa pallero ♥


 Emma Aino Maria Kiviniemi 6.6.1999

Tutustuimme netissä, en silloin olisi arvannut kuinka hyviä kavereita meistä vielä joskus tulee ! Aluksi emme hirveen tuttuja toisillemme ollutkaan, mutta sitten menimme yhtäaikaa Rhodokselle ja siellä sitä vasta bailattiin ja pidettiin hauskaa ! Sen jälkeen olemme olleet erottamattomat. Sinä aasi kun luet tätä niin muista että tämä valaslaama täällä kaipailee ja rakastaa sinua mursuli.
Rakastan sua todella paljon ♥



Markus Kristian Kuoppala 9.5.1998

Mekin taisimme tutustua mesessä joku 3-4 vuotta sitten ! Olin luullu sua yheksi eri Markukseksi ja lisänny sun mesen ja alkanu jutteleen. Ajan myötä meistä tuli tosi hyviä kavereita kunnes joskus 6lk:n lopussa meijän välit jääty kokonaan. 7lk:n alussa ku menimme samalle ylä-asteelle ja ruvettiin puhumaan toisillemme koulussa, tutustuimme ns. uudestaan. Tällä hetkellä olet minun paras poikapuolinen toverini. Sulle pystyy puhumaan vaikka et ikinä otakkaan mitä tosissas, mut puhelimen ostossa en kyllä pyydä sua avuksi ku muka tiiät kaikista puhelimista kaiken. Oot välillä tyhmä !
Olet tärkeä, rakastan sua ♥


Riina Iida Emilia Koskela 28.8.1998

Meidän kaverisuhde on ollu melkosta vuoristorataa ! Riitoja ja rakkautta. Oot hirveen tärkee koska tunnen sun tosi hyvin ! Muistan sen kesäyön ku poltin sinun kanssa minun ekan tupakin koskaan ! Poskeen vedettiin molemmat ja kuumotus oli niin kova että jos vain sais porukat tietää niin huuhhuhh ! Se on jäänyt vissiin molemmille paheeksi...... No mutta sinulle voi puhua oet yhtä tyhmä kun minäkin. Olet ihana ja sulonen.
Riina, Rakastan sua. <3






                                                   + Kaikki muut mahtavat ihmiset ♥

                                                   Anteeksi pitkä postaus, ootte ihania !


Rakkaudella Mira ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti